Název školení | Popis školení |
---|---|
KTS |
Představení přístroje a jeho příslušenství. Podrobné vysvětlení ovládacích a nastavovacích prvků. Identifikace vozidla a připojení testeru k diagnostické zásuvce. Zvláštnosti diagnostiky vybraných značek vozidel. Vysvětlení nabízených diagnostických funkcí a jejich význam při hledání závad elektronických systémů vozidel. Seznámení s ovládáním a nastavením multimetru a osciloskopu. Praktické měření na vozidlech. |
KTS250 |
NOVINKA 2020 Obsluha zařízení s operačním systémem Android, využití možností přístroje při diagnostice závad vozidel. |
ADAS
|
NOVINKA 2020 Asistenční systémy řidiče, principy funkce snímačů, kalibrace pomocí přípravků BOSCH DAS 3000, SCT 415, SCT 815. Kalibrace snímačů asistenčních systémů řidiče v moderních vozidlech, principy funkce snímačů (kamery, radary, laserové skenery, ultrazvukové snímače). Rozdíly mezi systémy jednotlivých výrobců, rozbor podmínek kalibrace. Praktická ukázka kalibrace pomocí přípravků DAS 3000, SCT 415, SCT 815. |
PassThru Programování řídicích jednotek pomocí KTS 560/590 v režimu PassThru 1 den |
NOVINKA 2020 Použití diagnostických zařízení KTS 560/590 v režimu PassThru pro diagnostiku a programování řídicích jednotek pomocí softwaru výrobce v souladu s blokovou výjimkou. Problematika orientace na portálech výrobce, přístup k informacím o opravě a údržbě, rozbor požadavků výrobců pro splnění podmínek bezpečnostní akreditace. Doporučené vybavení je KTS 350/560/590 + nabíječka BAT 690 pro splnění požadavků výrobců s ohledem na bezpečnost prováděných prací.
|
Osciloskop + FSA 3 dny |
Měření elektrických veličin a signálů. Popis principu činnosti osciloskopu. Porovnání analogového a digitálního osciloskopu. Vysvětlení ovládacích a nastavovacích funkcí osciloskopu. Zásady správného připojování k měřeným objektům z hlediska bezpečnosti obsluhy a ochrany přístroje. Praktické měření základních signálů na vozidle. Příklady měřených signálů a diskuze o tom, co z nich lze vyčíst pro diagnostiku závad. Praktické měření na vozidlech. Diskuze o naměřených výsledcích. Využití informačního systému ESI2.0 při připojování k vozidlu a vyhodnocení naměřených signálů. Archivace naměřených signálů. |
FWA měření geometrie náprav 1,5 dne |
Toto školení nabízíme pouze na zakázku. |
Všechny tyto kursy jsou placené.