Název školení | Délka | Popis školení |
---|---|---|
JET blok, JET3 |
Tato školení nadále nenabízíme | |
JET4 |
3 dny |
Systémy nepřímého vstřikování Bosch Motronic ME7: |
JET5 |
3 dny |
Shrnutí informací o snímačích otáček kliky a vačky. Přehled snímačů zatížení motoru – měřiče hmotnosti vzduchu a snímače absolutního tlaku sání. Řízení točivého momentu motoru. Provozní režimy – homogenní a vrstvená směs. Palivový system s proměnným tlakem paliva v nízkotlaké části. – ovládání řídicí jednotky palivového čerpadla. Vysokotlaký systém. Vysokotlaké vstřikování Mitsubishi GDI – popis vysokotlakého čerpadla a mechanické regulace tlaku. Vysokotlaké čerpadlo Continental – regulace tlaku dávkovacím ventilem. Ovládání vysokotlakých vstřikovacích ventilů magnetických a s piezomodulem. Systém ovládání proměnného zdvihu ventilů MULTIAIR (FIAT), Valvetronic (BMW). Variabilní přestavení vačkového hřídele PSA/BMW, variabilní přestavení vaček Doppel Vanos (BMW). Přepínání délek sacího potrubí. TwinScroll turbodmychadlo. Praktické měření na vozidlech, diagnostika pomocí testerů KTS a osciloskopu/motortesteru. |
JET6 |
2 dny |
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu - provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. |
JET7 Moderní systémy vstřikování benzínu od firmy DENSO |
2 dny |
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu- provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. Paralelní diagnostika na vozidle s využitím motortesteru FSA 760 s osciloskopem. Sériová diagnostika na vozidle, identifikace, skutečné hodnoty a jejich význam, testy akčních členů, přizpůsobení – nastavení, speciální funkce s využitím diagnostického přístroje KTS. |
JET8 Nejmodernější systémy vstřikování benzínu BOSCH TSI |
2 dny | Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu- provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. Paralelní diagnostika na vozidle s využitím motortesteru FSA 760 s osciloskopem. Sériová diagnostika na vozidle, identifikace, skutečné hodnoty a jejich význam, testy akčních členů, přizpůsobení – nastavení, speciální funkce s využitím diagnostického přístroje KTS. Účast na tomto školení je podmíněna absolvováním školení JET4. |
JET9 |
2 dny |
Systém řízení motoru MEDG 17, systém regulace časování sacích a výfukových ventilů CVVT, systém přeplňování motoru, způsob činnosti obtokového ventilu a wastegate, systém chlazení motoru, palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, vstřikovače, princip činnosti, popis konstrukce a činnosti komponentů. |
Všechny tyto kursy jsou placené.
Dotazy na školeníPřihlášky na školení