Název školení Délka Popis školení

JET4
Moderní systémy řízení motoru Bosch Motronic ME7, MED7 a MED9

3 dny

Teorie:
Zopakování základních charakteristik nepřímého vstřikování. Popis komponentů palivové soustavy. Popis snímačů provozních veličin – otáček, hmoty vzduchu, polohy ŠK, teplot, tlaku v sání. Regulace směsi, ovládání vstřikovačů, lambda sondy. Zapalovací soustava. Popis principu přímého vstřikování. Koncept vrstvené směsi. Druhy směsi. Nízkotlaká a vysokotlaká část palivové soustavy. Snímání provozních veličin motoru. Zapalovací systém. Zpracování spalin. Základy diagnostiky OBD.

Praxe:
Měření signálů komponentů managementu motoru na cvičných vozidlech s použitím motortesteru/osciloskopu, vnitřní diagnostika, simulace závad, diagnostika OBD v praxi. 

JET5
Moderní systémy řízení motoru cizích výrobců. Přímé a nepřímé vstřikování benzínu.

 

Hyundai, Renault Thalia, Jaguar, Škoda Rapid TSI

3 dny

Teorie:
Detailní popis snímačů otáček klikového a vačkového hřídele. Snímače zátěže motoru. Přepínání provozních režimů motoru. Nízkotlaká a vysokotlaká část palivové soustavy. Regulace tlaku v railu. Vysokotlaké vstřikovače. 
Systémy změny zdvihu ventilů. Variabilní časování ventilů. Přepínání délek sacího potrubí. Zapalování s vícenásobnou jiskrou. Zpracování výfukových plynů. 

Praxe:
Měření signálů managementu motoru s nepřímým i přímým vstřikováním s použitím osciloskopu/motortesteru. rozbor signálů snímačů a akčních členů motoru. Vlastní diagnostika, simulace závad.

Účast na tomto školení je podmíněna absolvováním školení JET4.

JET6/9
Bosch TSI, přehled lambdasond různých výrobců, Denso, EcoBoost

 

Toto školení vzniklo sloučením původních školení JET6 a JET9.

3 dny

Teorie:
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu - provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému. Přehled lambdasond různých výrobců (Bosch, NGK, Delphi, Denso) a popis jejich funkce. Sondy napěťové, odporové a širokopásmové.
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu - provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému.

Praxe:
Měření signálů managementu motoru s přímým vstřikováním s použitím osciloskopu/motortesteru. rozbor signálů snímačů a akčních členů motoru. Vlastní diagnostika, simulace závad.

Účast na tomto školení je podmíněna absolvováním školení JET4.

JET7

 

Zrušeno - témata přesunuta do JET6/9

JET8
Nejmodernější systémy vstřikování benzínu BOSCH TSI
Škoda Karoq, KIA Cee´d

2 dny

Teorie:
Nízkotlaký palivový systém, vysokotlaký palivový systém, vysokotlaké palivové čerpadlo, regulace vysokého tlaku, vysokotlaké vstřikovače, snímače klikového hřídele, snímače fáze, snímání zátěže, typy provozu - provozní režimy, přeplňování turbodmychadlem, zapalování, konstrukční provedení výfukového systému.

Praxe:
Měření signálů managementu motoru s přímým vstřikováním s použitím osciloskopu/motortesteru. rozbor signálů snímačů a akčních členů motoru. Vlastní diagnostika, simulace závad.
Účast na tomto školení je podmíněna absolvováním školení JET4.

   

Všechny tyto kursy jsou placené.

Dotazy na školení
Přihlášky na školení