Název školení
|
Délka
|
Popis školení
|
Přejímací technik I.
Profese_přejímacího_technika
|
3 dny |
Popis:
Trénink si klade za cíl vést jeho účastníky k získání a zkvalitnění následujících znalostí a dovedností: Profese přejímacího technika a její význam pro chod autoservisu, význam řízení kvality v zákaznickém servisu a přehled nabídky servisních služeb Bosch Car Service.
Přínos:
Po tomto školení budou účastníci ovládat: efektivní telefonické přijetí objednávky, přímý příjem vozu za přítomnosti zákazníka, základy komunikačních dovedností, základy prodejních dovedností, zvládání problematického zákazníka, komunikační procesy v autoservisu a standardy procesů v Bosch Car Service.
Návaznost školení:
Na toto školení navazuje školení Bosch:
|
Přejímací technik II.
Prodejní dovednosti a certifikační zkouška
|
3 dny |
Popis:
Trénink si klade za cíl vést jeho účastníky k získání a zkvalitnění následujících znalostí a dovedností: Prohloubení znalostí servisních procesů, shrnutí vlivů na prodej a styly prodeje, uvědomění sebe jako prodejce a základy duševní hygieny při práci se zákazníky.
Přínos:
Po tomto školení budou účastníci ovládat: Navázání a udržení dobrého vztahu se zákazníkem, průzkum potřeb nových i stávajících zákazníků, přesvědčivou prezentaci a argumentaci při prodeji služeb svého autoservisu, zvládání námitek vč. prohloubení schopnosti komunikace s problematickým zákazníkem, uzavírání obchodu a dlouhodobých, vzájemně výhodných obchodních vztahů.
Návaznost školení:
Toto školení doplňuje a navazuje na školení Bosch:
- Přejímací technik I - toto školení je podmínkou účasti ve školení Přejímací technik II.
V dlouhodobém osobním rozvoji je možné dále absolvovat školení Bosch:
|
Manager servisu I.
Provozní hospodářství a ekonomika servisu
|
2 dny |
Popis:
Trénink si klade za cíl vést jeho účastníky k získání a zkvalitnění následujících znalostí a dovedností: Seznámit se základními pojmy provozního hospodářství autoservisu, definovat zásadní vlivyna ekonomiku autoservisu a popsat okolnosti přechodu na krizové vedení firmy.
Přínos:
Díky znalostem a dovednostem získaným na tomto kurzu budete schopni naplánovat a hodnotit výkony servisu a jeho personálu pomocí výkonových ukazatelů, analyzovat výkonnostní ukazatele a přijímat opatření k jejich zlepšování, navrhnout systém odměňování vedoucí ke zlepšení výkonu servisu, dohodnout cíle se svými zaměstnanci a systematicky je dodržovat, stanovit optimální hodinové sazby, vypočítat návratnost investice, lépe poznat svou osobnost a možnosti dalšího rozvoje.
Návaznost školení:
Na toto školení navazuje školení Bosch:
|
Manager servisu II.
Marketing servisu
|
2 dny |
Popis:
Trénink si klade za cíl vést jeho účastníky k získání a zkvalitnění následujících znalostí a dovedností: Mapování zákaznických očekávání, poslání zákaznického servisu, řízení kvality v zákaznickém procesu, definovat kvalitu služeb a předcházet nespokojenosti zákazníka.
Přínos:
Díky znalostem a dovednostem získaným na tomto kurzu budete schopni: získat a vyhodnotit základní informace o servisním trhu, provést SWOT analýzu vlastního servisu a vaší konkurence, definovat a realizovat strategii vašeho autoservisu, nastavit efektivní marketingovou komunikaci, realizovat efektivní marketingové kampaně, zjišťovat očekávání a spokojenost vašich zákazníků, zvyšovat konkurenceschopnost vašeho autoservisu.
Návaznost školení:
Toto školení doplňuje a navazuje na školení Bosch:
- Manažer servisu I - toto školení je podmínkou účasti ve školení Manager servisu II.
|